Evenementenbureau & Boekingskantoor

Organisatie van alle evenementen

DE VOORBEREIDING

Met de hulp van apps
Wie in het huwelijksbootje stapt, heeft nog heel wat te organiseren. Gelukkig zijn er ook smartphone apps die je daarbij kunnen helpen. Denk maar aan volledig gepersonaliseerde checklists om je bruiloft tot in de puntjes te organiseren tot  apps die je helpen bij notariële kwesties, apps die je aan de beste feestlocatie helpen,  apps met een uitgebreid overzicht van beurzen, weddingplanners en bruidsfotografen, apps die je helpen bij de tafelschikking  en zelfs apps die je helpen om je budget nauwkeurig te berekenen. Downloaden maar!

DE HUWELIJKSLIJST

Het ultieme trouwcadeau via CROWDSOURCING
Een huwelijkslijst is zo passé. Spullen heb je thuis al genoeg en een enveloppe met geld is wel fijn maar het kan nog persoonlijker. Je huwelijksfeest is hét moment om jezelf iets te gunnen wat je anders nooit zou kopen. Een oldtimer, een exotische huwelijksreis, een luchtsprong in de Alpen bijvoorbeeld!  Via een crowdfunding site of gewoon via sociale media kan je je gasten oproepen om jullie droomproject mee te financieren. Op je trouwfeest kan je de teller zelfs projecteren en de flessen laten knallen als jullie je doel hebben bereikt!

DE FOTO’S

Digitaal? Nee hoor: FILM!
Iedereen heeft tegenwoordig wel een degelijk digitaal fototoestel of een smartphone die kwaliteitskiekjes aflevert. Tijd dus voor iets nieuws en dat vinden we ironisch genoeg in het verleden. Zwart-witfotografie op film is weer helemaal hip. De negatiefjes worden nadien ontwikkeld, uitvergroot en ingekaderd. Uiteraard kan je ze ook altijd inscannen om ze ook online te delen, unieke exemplaren met een moderne twist.

DE LOCATIE

Het pop-up trouwfeest
Een huwelijksfeest in een feestzaal? Dat hoeft niet noodzakelijk. Helemaal trendy is het om een feestje te organiseren op een onconventionele locatie. Een pop-up trouwfeest zeg maar! Dat kan op een feeërieke locatie in een bos zijn, op een boerderij, in een bibliotheek, een chocoladefabriek  en noem maar op. Origineel, uniek en eenmalig!  Ook wat de stoelopstelling betreft hoef je je op een pop-up locatie niet aan de ‘regels’ te houden: de stoelen in een cirkel of iedereen op bankjes kan net zo goed.

OP HÉT FEEST

Videohokje in slow motion
Vergeet het retro fotohokje! Dé nieuwe hype  op een huwelijksfeest wordt de slow motion video booth. De camera neemt beelden op in gereduceerde snelheid en dus aan een hoger aantal beelden per seconde, wat met de nodige accessoires (van confetti tot zeepbellen blazen), gekke bekken en vrolijke danspasjes hilarische taferelen oplevert. Een memorabele aftermovie van je trouwfeest!

HET MENU

Healthy is hip!
Op een huwelijksfeest horen natuurlijk feestelijke dranken zoals champagne en lekkere wijnen. Maar het is ook fijn én trendy om je gasten later op de avond ook gezonde alternatieven voor te stellen. Healthy cocktails bijvoorbeeld, inclusief barman of -vrouw die voor het nodige entertainment zorgt. Rodebietensap en kruiden, meloen en gember, kokoscrème en ananassap …  Iedereen krikt ervan op!

THE END?

Feesten tot de zon opkomt
Wou je dat je feest niet zo snel voorbij was? Dan maak je er toch gewoon een weekend van… De wereld is kleiner geworden en dat betekent dat we bij de planning van ons eigen huwelijk al eens gaan gluren naar wat de tradities en gewoontes zijn in andere landen. Een etentje op voorhand met de naaste familie en vrienden op zijn Amerikaans bijvoorbeeld, gevolgd door een feestelijk ontbijt, een ceremonie in de namiddag en een avondfeest. En een brunch om het af te leren!

TIEN JAAR LATER

Boodschappen aan jullie toekomstige ik
Ook leuk:  plaats op elke tafel een notitieboekje en vraag aan de gasten om er een boodschap recht vanuit het hart in neer te pennen voor jou en je partner. Na het feest worden de boekjes verzameld en verzegeld in een kist. De kist gaat pas weer open … als je tien jaar getrouwd bent!  Op je tinnen jubileum lees je alle boodschappen van je gasten. Tranen van geluk gegarandeerd!

Tags : DJ trouwfeestDe trouwfeestdjOverzicht trouwfeest dj’s –  Trouwfeest dj TomVrouwelijke stripperVerlovingsringen